tisdag, januari 06, 2009

Vinnaren ?


Rapport från sjukbädden - ingen feber men jag mår riktigt risigt. Så idag ska jag börja med antibiotikan jag fick av min läkare igår. Nu är jag riktigt trött på detta !!! *morr*

I gårkväll efter en iprén så släpade jag iväg mig för en kort shoppingtur, det är ju alltid uppiggande :)
Köpte mig en ny Fiskars skärmaskin eftersom alla siffrorna på skärbordet är borta. Konstigt att sånt ska slitas bort på en skärmaskin som är helt fungerande och hel ?! Köpte också en Scratcher, ett verktyg man kan använda för att få dom rätta "slit-skavda" partierna på sina kort/LO. Ska bli kul att testa. Sen fick jag ett helt ark stämplar i present - åhhhh så glad jag blev :) Det är Gracie Girls från Doodlebug. Sådana coola tjejer. Dom låg jag i soffan och monterade igårkväll. Nu vill jag bli frisk! Har 7 nya stämplar som jag vill testa juuuuu.

Vinnaren av min Spring Art Doll har fortfarande inte hört av sig till mig med sin adress. Så imorgon kommer jag att dra en NY vinnare. Så håll utkik ni som kommenterade i utlottningen.

Ha en trevlig dag allihopa!
/Cina

4 kommentarer:

Gisan sa...

Här kommer krya på dig-kramar...

Helena sa...

Blir inte dina skärblad slöa på en gång?
Jag har ledsnat på fiskars pga det och köpt en anna skärmaskin.
Höll på att ruinera mig på skärblad.
Vilka fina stämplar du fick.
Krya på dig nu så du orkar pyssla en massa.
Kram min vän!

Anonym sa...

Läste att det brunnit i ert samhälle idag... och att branden kanske var anlagd... läskigt!

Anonym sa...

maila fiskars och klaga på att siffrorna är borta. jag fick en ny av dom när jag gjorde det.