fredag, januari 23, 2009

11 år sedan ...



För 11 år sedan föddes mitt sista barn, ett litet sladdbarn efter mina 2 grabbar. Och det blev en liten dotter. Och nu är hon 11 år, kaxig och i värsta förpuberteten. Huu fasar för tonåren ;)

Detta kortet, pennburken samt 10 promarkerpennor fick hon i present. Hon tecknar Manga och jag får aldrig ha mina promarker ifred. Så nu kanske dom får stå kvar i mitt pysselrum. Hon fick också ett helt kit med locktång, platttång, våffeltång och gud vet vad. Jojo nu är det smink och hårgrejer som gäller. Muffinsen är från Stämpelboden och är monterad med 3D kuddar. Dom små körsbären på det svartprickiga är tejp, lite kul detalj.

Senare idag ska vi åka och shoppa kläder till henne. Det brukar alltid sluta med kaos och migrän för mamma ;) That´s life att vara flickmamma *fniss*
Trevlig helg allihopa!
Kram Cina

10 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Härliga presenter!
kram Annika

Anonym sa...

Vilka presenter! Och vilket fint kort! ^^
Hoppas hon fick en riktigt fin födelsedag! :o)

DragonBitch sa...

hej
vilken fin burk och kortet är ju helt underbart....
behöver din dotter pennfodralet till sina pro marker pennor så har jag det jag köpte av dig kvar men använder det inte för jag har för många pennor... jag har 38 st just nu.. kommer nog flera...:) hoppas att ni mår bra.. ha en trevlig shopping tur och ett trevligt kalas..
kram Jessica

Anonym sa...

Grattis till lilltjejen. Ja tjejer blir inte lugnare med åren de heller ;-)

kram am

Anonym sa...

Grattis till dottern!! =D Superfina grejer du har gjort till henne=)

När jag och min mamma skulle handla så slutade det alltid med att jag tog bilnycklarna och gick och satte mig i bilen i ren ilska över att mamma ville att jag skulle pröva allt som hon tyckte var snyggt haha! Där kunde jag sitta i en timme, ibland mer för stackars mamma skulle ju handla klart=)

Ja nu sitter jag här och läääängtar efter min väska! Jag vill ju ta ut den på en promenad!! =D

Ha en härlig måndag!

Kram!

Anonym sa...

Coolt kort :) Visst går tiden fort... vad tar alla gångna år vägen... egentligen?
Hoppas din dotter blev glad! Kram!!

Gisan sa...

Så pysselmamman har en äkta pysseldotter :-) Kramar...

Anonym sa...

Superfint kort och cool burk du gjort till henne!!! KRAM
/Stamparina

Moa sa...

Fina saker och mycket pyssel med en pysseldotter jag vet.. *ler*.. du frågade om mina handledsvärmare.. mönstret har jag hittat på själv.. enkelt är det. Om du vill kan jag försöka skriva ner en beskrivning, har en iofs men den är väldigt knapphändig då jag har det mesta i huvudet.. =).. ha en skön måndag.. Moa

Anonym sa...

Jättefina presenter, har utökat mina promarker från en till två st nu, jobbar på att skaffa mig fler! =)
Kram