onsdag, januari 28, 2009

UTLOTTNING ATC PAPPER


Nu har jag en utlottning av TVÅ paket ATC papper i blandade mönster och färger. Papperna är skurna i ATC storlek 8,9 x6,4 cm. Och självklart kan man ju även använda dom till kort, scrapp eller annat papperspyssel. Det är 21 papper i vardera paket. Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar här i min blogg. Ni får gärna tipsa era vänner att vara med att vinna. Lämna er kommentar senast söndag 1 februari. Vinnaren meddelas Måndag den 2 februari. OBS ! Vinnaren meddelas enbart här via min blogg - så håll ögonen öppna :)

Bilderna är tagna nu ikväll så färgerna ser inte så kul ut kanske. Men dom är bättre i verkligheten ;)
/Cina

19 kommentarer:

Unknown sa...

Åhh *dreglar* Tar gärna en lott först och allt. kram Mia

Anonym sa...

Då tar jag lott nr 2! Väääldigt fina papper..

Håller tummarna!!

Kram
Karin PG

Anonym sa...

kuligt med tävlingar. klart jag vill vinna :-)

kram am

Anonym sa...

Ååhh, läckra papper!!! Och så perfekt med färdigskurna i ATC-storlek :) Blundar och tar DEN lotten ;)

Anonym sa...

Hej Cina!
Jag vill också vara med så jag tager gärna en lott och hoppas på tur =)kram Cee

Caroline sa...

Hejhej... jag vill vinna... :-)

Anonym sa...

Hej!
Jag vill också ta en lott!!
JoMa

Anonym sa...

Hej!
Det ska jag tipsa om snart, ville bara tala om att du har en utmärkelse hos mig att hämta! =)
Kram

Anonym sa...

Gratulerar till utmärkelsen!

Allis sa...

Jag vill gärna vara med i din tävling, gillar verkligen dina fina papper och din blogg!!
Kram

Anonym sa...

Hänger med på utlottningen...:)
Kram,
Gunnel

Anonym sa...

Jag är gärna med!

Anonym sa...

Lott nummer 13 =)

Får hoppas det är turnummer denna gången

Kram

Anonym sa...

Jag vill jätte gärna vara med. De är ju jätte snygga

DragonBitch sa...

Hej Cina ...
Klart man vill vara med och prova några utav dina papper. även om är små i formater helt perfekt..
Kan man använda till allt möjligt.
Sköt om dig och familjen..
Kram Jessica

Anonym sa...

Men åh! Vad är det jag ser!? Klart jag vill ha en chans! :o)

Jag ska själv snart ha utlottning i min blogg. Så håll utkik!

maxell sa...

Vilka härliga små lappar. Jag som är nästintill tokig i såna här små gobitar är gärna med och lottar om dem.

Anonym sa...

Vilka fina papper att vinna - jag tar gärna en lott och hoppas på tur!

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad roligt. Jag vill också vara med i utlottningen.

Kram Ulla