söndag, januari 04, 2009

Stackars mig!


Här ligger jag däckad i 39 graders feber och superont i halsen :( Det är så tråkigt och tredje omgången jag är sjuk sedan Lucia. Nu när det är så synd om mig så skulle man kanske tröstshoppa i någon trevlig pysselbutik ;)

Och jag har äntligen fått mina 2 stämplar från USA *tjoho* 30 dagar tog leveransen. Så den ena stämpeln får vila fram tills nästa jul. Har dessutom fått en leverans med en så vacker stämpel från Stempelglede. Mirabell heter den. Blev så glad när jag hittade en svensk återförsäljare, Brunkullan.
Längtar tills jag kan resa mig från soffan och sängen så jag kan börja pyssla.

På bilden ser ni ett halsband som jag beställt från Levindas Design. Dagen efter så hade hon redan gjort det klart :) Roligt att kunna kombinera själv.
Nej nu kryper jag ner i min soffa igen
/Cina

2 kommentarer:

Helena sa...

Vilken otur du har vännen.
Jag har ingen feber längre men hosta och ont i halsen.=(
Hoppas du är på benen snart så att vi får se lite fina alster.
Krya på dig vännen!
Kram

Anonym sa...

Men gumman.... usch vilket elände! Vi har också varit sjuka sen Lucia, det går runt runt runt. KRYA PÅ DIG!!!