fredag, januari 30, 2009

Dagens tavla


I mitt badrum har jag haft 4 små tavlor med stämplat pirattema. Nu är jag trött på det så idag har jag gjort en (av två) tavlor med änglatema. Jag var så dum att jag fotade efter jag hängt upp den så den ser väldigt konstig ut i formen, men den är fyrkantig. Ängel, och text "believe in your dreams" kommer från Papermaze och Carpe diem kommer från Easer.
Önskar er alla en trevlig helg - och glöm inte att söndag är sista dagen för utlottningen av ATC papper.
/Cina

7 kommentarer:

Anonym sa...

Läckert! Och vilken bra idé! Jag har länge sökt efter något att piffa upp badrummet med. Men varför inte göra något själv?

Pijo sa...

Jättefin tavla....det är inte alla som har så fina tavlor i sitt badrum. Den änglen är verkligen så himla söt....tror jag bara "måste" köpa den. Ha nu en riktigt mysig helg och du vet att vi kommer att sakna dig.
Kram

Anonym sa...

Vilken fin tavla... med ett så viktigt budskap :)
Trevlig helg på dig med :)

Gisan sa...

Mycket mycket fin! Kramar...

Anonym sa...

Ang din fråga... kan du mejla mig vad ni är ute efter, fester och nattliv med nära till Visby eller lung och stilla semester med naturupplevelse?

Anonym sa...

gullig tavla, själv har jag ingen plats för sådant i vårt badrum

kram am

Unknown sa...

Den här tavlan var underbart söt.