torsdag, januari 29, 2009

Award


Jag har fått en utmärkelse - åhh så kul !! Den kommer från Ellis, tack så mycket *niger fint*
Nu ska jag alltså dela ut denna award till härliga bloggar som jag läser ofta och gärna.
Ni som får den här utmärkelsen ska alltså:
1. Vinnaren sätter loggan på sin blogg.
2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån.
3. Nominera minst 7 andra bloggar.
4. Länka till dessa bloggar i din blogg.
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.

Och dom nominerade är *trumvirvel*
Zornitza från Scrapparazzi
Pysselvännerna Jaana och Pia
Kära AnnMari
Söta Paula som är så duktig
Scrappnybörjaren, Moas lovely things
En mycket inspirerande blogg, Myamias

Puh vad jobbigt det är att nominera folk, det finns ju såå många underbara bloggar.
/Cina


3 kommentarer:

Mya sa...

Tack snälla du!!! Å så snyggt och inspirerande award dessutom, det rosa-mönstrade på awardet skulle jag vilja ha som mönstrat papper!!!!

Tack igen snälla du, du gör mig så glad!!! kram mya ♥

Moa sa...

Jättesnäll är du =).. ska försöka göra det rättvisa och skicka vidare.. och vad fin den är, rosa o grann..=). Idag är det fredag så jag önskar dig en skön helg också.. Moa

Anonym sa...

tack gulle dej :-)