tisdag, januari 13, 2009

TORKA + 2008 favoriter






Pysseltorka har invaderat här hos mig. Har inte pysslat sedan innan jul och då var det julkort.
Har inte det minsta lust och inga idéer heller. Så jag satt och kollade igenom vad jag gjort under 2008. Inte här heller blev jag inspirerad för jag tyckte att det jag åstadkommit under året inte var så himla kul. Men jag har valt ut mitt favoritkort, ATC, julkort, LO och altrat. Så här kommer mina utvalda 2008 alster.
Kortet: Ett födelsedagskort till Älsklingen. som jag faktiskt vann på i en utmaning på bloggen Rubberstamps
LO´n: jag valde den här som gjorde jag till min systers bröllopsalbum som hon fick när hon gifte sig i somras.
Julkort: För det är så RÅÅÅSA och fint :)
ATC: För skelettet från Cherry Pie är så coolt :)
Altrat: Min altrade ask där jag förvarar mina ATC. Gillar färgerna och så var den så kul att göra.
/ over and out - Cina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Sånt flow du hade innan jul med allt pyssel så är det kanske inte så konstigt att man går in i något slags pysseltorka. Här finns bara inte tid. När jag väl får en stund för mig själv är jag så djävulskt trött så då sover jag hellre än pysslar. Men får jag inget nattvak inatt så blir det en hel natt som jag måste sysselsätta mig så då kanske? :o)

Neej, försäkringskassan fungerar inget vidare. Vårat ärende tas dessutom om hand av någon i sthlm? Det ligger juh bara 25-30 mil härifrån så det tycker jag inte heller finns någon som helst logik i men det finns det å andra sidan inte i något dom gör. :oP

Marcus och jag bor fortfarande ihop men inte länge till. Han är som sagt inte så delaktig och jag känner att det mer är belastning att ha honom i mitt liv som det är. Känns som jag har två barn. En sjuk ett.åring och en sur och vresig tonåring. :o)

Helena sa...

Jättefina kort.
Julkortet hade jag tur att få så det ligger här som inspiration.
Jag tycker att det är så kul att använda smyckesmaterial på mina kort nu.
Kan kanske vara nått för dig som både pärlar och scrappar.=)
Hoppas att lusten snart är tillbak.
Kram min vän!

Anonym sa...

Åh hjälp vad trött jag är... :oP Hur sjutton ska jag orka vara vaken. Lilleman är alldeles för lugn! :o)

Jo, jag hoppas också att han visar att han är man och vuxen och kan börja ta lite mer ansvar för min energi håller på att ta slut. Jag brukar aldrig ha huvudvärk eller så men nu har jag det konstant. Varje dag. Om det är stress eller sömnbrist eller vad det nu är. Det är väl egentligen skit samma. Men det är iaf en varningsignal att jag inte kommer orka med detta själv hur länge som helst. Hoppas han fattar det.

Sov nu gott! ^^
Kram

Gisan sa...

Stilen på kortet till din Älskling känner jag igen från det gjorde åt mig som jag gav till min Älskling :-) Kramar...