måndag, november 03, 2014

Hej då hösten, och hej hej vinter


Ja då är det november och halloween avslutade hösten. Så nu har jag flyttat in i min nya vinter & jul filofax.
Är så himla kär i mina originalfilofaxer. Slutar väl att jag köper alla i dom olika färgerna, hihi nä det ska jag inte. Däremot har jag äntligen hittat en Willow personal som jag hoppas snart blir min. Den kommer att lysa upp och pigga upp i mörkret.
Så håll tummarna gott folk :)

Eftersom vecka 45 redan är dekorerad (och blev hur ful som helst) så dekorerade jag nästa vecka, 46 i stället. Basen som bestämde hur sidorna skulle se ut är den nya randiga washitejpen jag köpte på Scrapweb. Wow så fin den är. Dom smala bårderna är mina nya stämplar från Studio2Le.
HÄR hittar du dom och många andra fina planner stämplar.

I  några dagar har jag suttit och stansat ut en massa och stämplat upp en hög med stämpelmotiv allt i jultema så nu är jag redo för att öppna julkortsverkstaden. Så varning varning det kommer att bli många julkort här i bloggen inom kort.
/Cina


Inga kommentarer: