torsdag, november 06, 2014

Nu är det dags! Julkortsverkstaden har öppnat!

Nu är det den tiden på året när alla kortmakare kavlar upp ärmarna, kryper in i sina pysselrum. Stämplar, stansar, färglägger och embossar så svetten lackar :)
Det är dags för dom första julkorten. Jag har några beställningar så jag får köra fullfart framåt.

Lilla hänglapojken som fått fluffig snöpenna på vantar och luva.

Gorjuss girls flicka med ett hjärta som sällskap, dies från 
Tim Holtz.

en av mina favoritdies, älskar hjortmotiv fast detta är kanske en ren?! Diesen är en gammal QK Revolution dies.

Det här kortet är det jag gillar mest. Lawn fawn stämpel + dies, Winterowl. Visst är den väl för söt!

Nu är det bekräftat!! Min nya Willow filofax är köpt, upphämtad och väntar på transport till Skåne. Julklapp till mig själv :)
Tack snälla Annika & Patrick för att ni gjorde det möjligt för
att få hem min fina filofax

I morgon blir det en ny arbetsdag i kortverkstaden!
/Cina

Inga kommentarer: