tisdag, november 25, 2014

Varning för .... många julkort!


Eftersom jag har en beställning på 15 julkort så blev det järnet i pysselrummet nu när jag äntligen blivit frisk. Puh 3 kvar sen ska jag börja med mina egna som skickas till vänner och släkt. Sen blir det väl PTJS i januari (posttraumatisk julkorts stress) ;) Nej då, har man bara gott om tid och slipper stresspyssla så är det så roligt att göra julkort. Men nu är jag så trött på mina julstämplar, får nog sälja av en del och köpa nya. När man gör så många kort så är det inte så kul om personerna får samma motiv år efter år. Och så får jag en anledning till att shoppa :D
Mitt favoritkort är det med den lilla bruna hjortdekorationen i trä. Så himla söt är den lille rackaren. Vilket tycker ni är finast? Lämna gärna en kommentar så blir jag glad!
/Cina












Inga kommentarer: