torsdag, november 13, 2014

"Finns det några snälla barn?"

Ja det finns det och det är jag :) Så därför får jag julklapp i år, och jag har köpt den själv. Dom bästa julklapparna är dom man köper själv för då får man det man önskar. Nej jag blir alltid överlycklig för alla julklappar jag får.
Men här är min julklapp, och den är helt underbar!! Har lovat mig själv att packa in den och inte öppna den förrän på julafton, får väl se hur det går hihi.

Låt mig presentara" Personal Willow"
Den är helt underbar, jag är totalt kär i den. 
Underbart mönster och ljuvliga färger.
Och jag är glatt överraskad över materialet. Otroligt lent och mjukt och pärmarna är lite "fluffiga" 
eller stoppade ska man kanske säga. Jag har både haft en Saffiano och en Metropol och jag hatade
dom för dom var så plastiga.
Jag har två andra filofaxer som inte är skinn. Men det är i lackmaterial så jag gillar dom skarpt.
Annars är jag en riktig läderfilofax älskare
/Cina



Inga kommentarer: