tisdag, november 25, 2014

RAK [random act of kindness]

I går fick jag det här paketet i min brevlåda.
Jag blev helt förvirrad för jag kunde inte komma på om jag hade köpt något eller beställt något
som jag totalt glömt. Så senil kunde jag ju inte vara!!
Men det visade sig att det var från en tjej från Filofax gruppen på FB.
Vi har enbart kommenterat på varandras inlägg så jag känner henne inte närmre.
Och så skickar hon alla dessa fina saker till mig, vilken underbar överraskning
och omtanke. Grejerna är från Ikeas pappersshop som inte finns på "vårt" Ikea.
Och jag älskar ju ROSA!!
Tänk vilka fantastiska människor det finns.
Omslagspappret som alla sakerna var inpackade i var så otroligt vackert
så jag skar ut en bit och laminerade det och vips så fick jag en
dashboard till min FF A5.

Nu ska jag gå och "leka" lite i mitt pysselrum för idag fick jag leverans från PY hobby
/Cina



1 kommentar:

crafty D sa...

Vackra människor förtjänar såna överasskningar. Kram finaste vän
Diana