torsdag, oktober 23, 2014

New "baby" in da house!

Välkommen till min nya fina filofax !
Detta är en Original Personal size. Älskar det här röda matta lädret.
Min senaste filofax var också en original personal, men i lila lack.
Och jag blev totalt kär i den så jag ville köpa ännu en. Är glad att jag valde den matta och inte en i lackat läder till. Vem vet kanske det dyker upp ännu en sådan i det här hemmet hihi
Inredningen och sidorna är detsamma i denna nya som den i lackat läder. 
Och fortfarande är jag absolut inte glad för det där töntiga gummibandet på
insidan av pärmen. Och använder man pennhållaren på högersidan så mosar den första sidan och gör märke. Men jag älskar allt annat med denna underbara filofax.

Blev inspirerad av en tjej på en internationell ff grupp på FB som skulle använda sin nu inför julen. Och såklart måste man ju pimpa den i julstuk. Så jag gjorde
dom här dividersen av cardstock, mönsterpapper och bårder av min nya X-cut stans.
Blev riktigt nöjd med dessa och det blev så fint ihop med det röda lädret.

Och nu samlar jag mig mentalt för att börja med julkorten. Har fått beställningen på 15 stycken så nu får man ta sig i kragen. Brukar bli så roligt när man väl kommer igång.
/Cina



Inga kommentarer: