torsdag, november 13, 2014

Ännu ett inlägg idag - DEKORATION

Jag har varit sjuk hela veckan så jag har bara orkat sitta eller ligga i soffan hela dagarna och kvällarna. Så dekorera filofax sidor är perfekt tidsfördriv. 
I veckan fick jag leverans från USA, 2015 sidor jag köpt till Personal size. Exakt sådana här sidor jag tycker om. Alla dagarna är lika stora, enkla i ett superfint lite glansigt och tjockt papper. Eftersom
jag dekorerar mina sidor vill jag ha dom "clean and simpel" från början.
Här har jag dekorerat vecka 1 2015 i ljusblått och silver.
"Solen" är en stämpel i ett kit jag köpte av en tjej i en
fb grupp. Tycker den är jättefin, och lite rosa passade så bra ihop
med dom andra färgerna.

Här är vecka 48 med mina älskade snögubbar. Jag älskar snögubbar och gillar
inte alls tomtar. Rosa och ljusgrönt är jättefina julfärger ;)

Sen kunde jag inte låta bli att dekorera vecka 52, julveckan.
Det blev olika röda washitejper samt dom små hjärtansbårderna är stämpel från
StudioL2e. Och små silverstickers från Panduro.

Nej nu får jag ta itu med julkorten igen!
/Cina


Inga kommentarer: