torsdag, maj 28, 2009

Utmaningar och KAOS award

Vill tacka Creyla och Angelica för era utmaningar - kram tjejer :) Oj oj så mycket sanningar det finns om mig ;) Så den här gången hoppar jag över och lovar att inte ljuga i min blogg :)

Jag har också fått en KAOSaward av Angelica. Helt nytt och jättespännade. Åh vad gulligt av dig och det är så fina ord om mig så jag blir alldeles rörd *tårögd* Av egen erfarenhet så vet jag hur mycket några ord, cyberkram och information och råd betyder. Jag är så glad att lilla jag kan sprida och dela med mig av något som kan hjälpa andra. TACK Angelica och det är alltid lika roligt att läsa dina långa inlägg *fniss*
Nu ska jag lusläsa hur och vad man ska göra :)

Lite kul var det idag när samma UPS kille kom och hämtade min dator. Han gapade och tittade på mig och sa "va är den inte lagad" Hahaha eller hur? Sen tog han kartongen och sa att vi ses snart :D Ja UPS ska man inte klaga på iallfall. Supersnabba och trevliga !!!

Nattinatti gott folk, imorgon är det fredag !
/Cina

2 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Vad kul att jag kunde göra något litet åt dig, att få dig rörd - jag menar vartenda ord som jag skrev, bara så att du vet!
Ska bli kul att se dina varianter på KAOSawarder! Tänkte att jag skulle ta tag i det i helgen, tänkte också att jag då kunde skicka med ATC-kort tillsammans med awarden? (Allt för att spara på det dyra portot!) Hur många ATC ska vi göra? Ett?

Önskar att vi hade kunnat träffas någon dag över en god kopp kaffe och en massa scrap - så roligt det hade varit!
Ha en toppenhelg tjejen!
Kram / Angelica

Scrapparazzi sa...

Tittar in för att kolla läget, hoppas allt är bra! Kram :)