torsdag, maj 14, 2009

Gnälliga jag


Jodå det blev att släpa sig ner till vårdcentralen igen. Och dom plågade mig med äckliga halsprov. Jag fullkomligt HATAR halsprov. Men igår ringde läkaren och sa att det var fullt med levande läbbiga streptokocker. Så nu har jag fått pencilinkur 2 och måtte dom dö nu dom elakingarna!!

Ligger bara här i soffan och orkar ingenting. Så ni får se en mycket enkel LO som jag visade förra året. Men jag älskar Bellis och i år har jag vita som blommar så fint utanför min dörr :)

Min dator har nu anlänt Tyskland, och jag var så duktig och la över allt från min dator på ett USB minne. Men till min fasa så upptäckte jag nu att år 2005 och 2006 hade jag glömt!!! Buuuuhhh alla mina foton och mina alster är förmodligen borta nu :((((

Ha en skön dag, och nu återvänder jag till min soffa. Får väl snart köpa en ny för den här sliter jag ju ner totalt ;)
/Cina

6 kommentarer:

Tussemaja sa...

Det är inte min butik... även fast jag önskar det :) Men det går ju att besöka den i alla fall :)

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Nej, men usch vad tråkigt med alla dessa baskelusker som avlöser varandra ständigt! Du har lite otur med det alltså!

Hoppas nu att denna penicillinkur hjälper!

Vad tråkigt med de förlorade bilderna, sånt är jag livrädd för och det har hänt oss en gång innan att vi blev av med en massa bilder... Fy, vad ledsen jag var då...
Men nu håller vi en positiv attityd och bara du får tillbaka datoprn i nästan nyskicka så kan det vara bra! *ler*

Här är det fullt ös, passar på med bloggrundan när lilskrutt sover eller busar med barnen! Allt har gått över förväntan och vi är så glada för henne!
Svar på ditt mail kommer så fort det är lite mer tid över... *ler*

Ha de bäst!
Kraaam /Angelica

Gisan sa...

Håll tummarna för att 2005 och 2006 kommer med hem och att streptokockerna flyr sin kos snarast. Kramar...

Scrapparazzi sa...

Hej min vän, länge sedan jag kikade runt i bloggvärlden. Hoppas du känner dig bättre! Fy för sjukdomar och elände :)

Amanda sa...

Just dom gardinerna var dom jag köpte så billigt på Hemtex. I brist på annat. Men dom blev ganska fina när dom kom upp. :o)

Hur är det med dig nu? Mår du nåt bättre?
Kram

Helena sa...

Men fy så tråkigt att du blivit sjuk igen.=(
Hoppas att denna kur tar alla bakterier nu.
Vi har en jättebra vetrinär som vi gått hos sen Vilda var valp.
Nu har han dessutom öppnat eget och då följde vi så klart med.
Kliniken ligger 15 min bilresa från oss och det är ju helt ok.
Krya på dig nu vännen!
Kram