tisdag, maj 26, 2009

Morsdagskort


Imorse vaknade jag med - halsont! Alltså det här är otroligt, efter 20 dagars pencilin så får man ont igen. Börjar tro jag har ebola eller SARS eller något sånt *suckar djupt* Men det går säker över *peppar mig själv* Så imorgon när jag vaknar mår jag toppenbra :)

Har suttit i mobilen med Acer support i 35 minuter. Tillsammans gick vi igenom ALLT som hade med ljud att göra. Men inget resultat, så killen skulle kolla med någon kollega och ringa upp under eftermiddagen. Och gjorde han det? Nää det gjorde han inte :( Har lust att spränga Acer kontoren eller något annat våldsamt *morrmorrmorr* Får väl se om han hör av sig i morgon.

Idag har gjort ett kort *tjohoo* Och inte en enda stämpel och inte ens det minsta drag med chalkdynan. Ja jag är verkligen chockad själv ;) Bilden och chipboardknappen med barnet har jag köpt på PaperMaze.
Nä nu väntar ugnspannkakan i ugnen.
Trevlig kväll på er.
/Cina

2 kommentarer:

Amanda sa...

Underbart fint kort vännen! ♥

Gisan sa...

Nej nu får det vara nog för dig med sjukdomar! Kortet är MYCKET vackert! Kramar...