tisdag, maj 05, 2009

Färgglada ATC







Kan ni tänka er att mitt i en pencilinkur mot halsfluss så får man ont i halsen?!?
Det är banne mig helt otroligt, men jag har börjat nysa så det blir väl en förkylning
som bonus *ironisk* Hur som helst så öser regnet ner och det är 9 gr. Perfekt pysselväder :)

Tills jag gjort något nytt får ni se lite färgglada ATC som var gjorda till en "färgswap"
Den jag är mest nöjd med är den lila med ballerinaklänningen. Den sämsta är den gröna, usch vilken trist inspiration jag hade den dagen!
Hoppas ni har det soligare hos er !!!
/Cina

6 kommentarer:

Angelica - Angel - Dolliver sa...

Innan jag hade bläddrat ner till din text, så hade jag redan valt den lila som favorit! Majjgadd vad snygg den är!
Du är grym på ATC-kort! Jag är så nyfiken på att börja med detta också, kan ju vara lagom då man inte orkar göra större projekt?

Ha de bäst!
Kram / Angelica

petrasart sa...

Nice ATC´s!!! I love the third one! 5 weeks???!!! aaarrrggghhh...then I would be a monster, too!!!!!

Cee sa...

Väldigt snygga ATC mee like
kram Cee

Malin sa...

Ljuvliga småkort =D
Jaa mammutreklamen är så braa!! HAha! Jag brukar säga så till danne typ "massera mig" Nej säger han och då säger jag "men du får en mammut med på köpet! Säger han fortfarande nej så drar jag till med "en mjukglass då?" ;P

Kram!

Laila sa...

Kram på dig gumman. Hoppas innerligt att du blir av med din förkylning väldigt fort.

Vill bara glida in och säga att jag saknar dig...

Gisan sa...

Så himla fina allihop :-) Kramar...