onsdag, april 01, 2015

Flitens lampa i kortverkstaden.

Idag har jag haft en pysseldag, fick en idé igår med elefantstämplarna jag köpte
i en stämpelgrupp på FB. Det var ett helt kit med söta elefanter, träd, texter och annat gulligt.
Har använt mina älskade stitched dies, det blir så himla fint med dessa. Har även använt min nya sjögrässtämpel från Magnolia. Fast här blev det lite djungelvariant i stället. Har också använt mina Memory Box dies, gräs och moln. Fick massor med "gilla" på FB på detta kortet. Så glad man blir när någon tycker man gör något fint *happydance*

Ännu ett grattiskort blev det idag. Till någon som gillar kaffe. Återigen stitched dies och min nya kaffemugg dies från Memory Box. Gillar texten Happy Birthday, så enkel och fin font. Den kommer från Gummiapan.se  Papperna kommer från Panduro, ett block som jag köpte på rea. Men en fundering på detta block - varför måtten 13,5 x 13,5 cm ?! Alla andra små block är 15x15. Mig spelar det ingen roll för nu gör jag mina i amerikansk standard storlek. 4,25" x 5,5"

Det var så himla kul att göra dessa för idéerna poppade upp alldeles av sig själv. 

Nu har jag en fråga, vem är ni som hälsar på mig? Skriv ett litet hej och berätta var ni kommer ifrån :)

/Cina

Inga kommentarer: