torsdag, april 16, 2015

Lat i blogg men flitig i pysselrummet.

Här har vi minsann inte legat på latsidan, i alla fall inte "in real life" För ett bra tag sedan blev jag av med ett stämpelkit från Lawn Fawn och en Gorjuss Girl stämpel. Så jag bestämde mig för att NU jäklar ska jag vända upp och ner på stället! Så det har jag sysslat med i flera dagar. Jag har gått igenom minsta låda, gigantiska berg av grejer på mitt pysselbord, varenda pärm och varenda hylla. Och jag hittade stämplarna från Lawn Fawn, halleluja!! Mitt allra första set jag köpte från Simon Says Stamp. Men den stackars lilla gorjuss flickan är som bortblåst. Hann använda den en enda gång sen försvann hon. Stämplar är en av dom pysselsaker jag alltid har full koll!! Hur som helst nu har jag sållat lite och omorganiserat lite. Det var ett sånt kaos att det inte fanns plats att sitta där bara. Så varje dag släpade jag ut en massa pysselsaker till vardagsrummet i stället. Med andra ord blev det kaos på två ställen. Tur jag har en tålmodig man haha. 

Men jag har hunnit göra två kort och dekorera veckans sidor i Filofaxen. Köpte två stämpel kit som är nya från Gorjuss Girls. Direkt jag såg den med tekoppen blev jag totalt kär!
Och så här blev mina kort, två grattis kort till två fina pysseltjejer.



Inga kommentarer: