onsdag, april 29, 2015

Får jag presentera den nya "familjemedlemmen"



Här är min nya kärlek - Filofax Original Patent Nude i personal size.
Är den inte underbar?! Tyvärr är bilderna lite missvisande men den är så himla svår att fota så den blir rätt färg. Sprang runt i huset och fotade för att hitta det rätta stället. 
Men den är mer i en varm hudton. 
När denna släpptes på Filofax.uk tyckte jag att den var ful och färgen var mesig och trist. Men med facit i hand kan jag säga att den är helt underbar. Färgen är vacker och det lackade lädret gör att den ser väldigt lyxig och stilren ut. 
Så jag är väldigt nöjd med mitt köp. 
Jag har även hakat på Midori Travelers notebook tåget. Men vet inte hur mycket jag kommer att använda eller trivas med den så jag har köpt en Fauxdori av en tjej på den svenska
filofaxgruppen i stället. Hon gör dom själv och dom ser helt fantastiska ut. Så nu väntar jag ivrigt att den ska göras och sen komma hem till mig. Valde ett väldigt ljust skinn (ja klart det måste matcha min filofax Nude haha) . Och jag hoppas att färgen mörknar efter hand åren går. Älskar slitet och vackert skinn.
Så det lär komma bilder så fort den anlänt. 

Ja då blev det två inlägg idag. Tack för att ni tittar in hos mig, men jag skulle bli så glad över att ni säger ett litet hej. Kul att veta om någon är här och hälsar på.
Så skriv en liten rad vetja :)
/Cina

Inga kommentarer: