måndag, mars 30, 2015

Dekoration i mina filofaxer och ett nytt pocketletter.

Jag är inte någon påskpynt person, vare sig hemma eller någonstans. Gör aldrig påskkort heller, men kände att jag vill dekorera i min filofax enbart för syftet att visa att det är påskveckan.
Dom här söta stickersen är från min stora samling kaninstickers. Älskar den lilla bruna kaninen, så söt. Det gröna pil gemet fick jag av någon och är mitt favoritgem. Och snacka om överraskad när jag hittade en proppfull burk på Ikea, jippi!

Här har jag dekorerat mina Erin Condren sidor i påsktema också. Pippifågeln och fjädrarna är små stämplar jag hade i min samling. Fjädrarna är så fina och kan användas till många olika tillfällen och inte bara till påsk.


Ett nytt pocketletter har jag också att visa upp idag. Blev ett sommartema denna gången. 
Var ju tvungen att prova min kaffemugg dies, så himla gullig. Har använt utstansade motiv, stämplar och lite annat smått och gott. Blev nöjd med detta så jag hoppas mottagaren också blir nöjd.
Funderar på att efterlysa en person till att "brevväxla" med. Himla kul är det. I FB gruppen har vi ordnade swapar så kunde vara kul att ha någon att brevväxla emellan utlottningarna.

Önskar er en riktigt Glad Påsk med mycket pysslande, godis och mys med familjen.
/Cina

Inga kommentarer: