torsdag, april 16, 2015

Vecka 16 dekoration i min Filofax

Veckans dekorering fick jag inspiration från stickers jag fick från min "bästis" Tack Erica!
Så veckans färger blev brunt och mintgrön-aqua. Älskar washitejpen som jag har överst på sidorna. Den hängande grejen är en liten plastbubbla i blomform som där är en liten mini hundvalp inuti. Hur söt är inte den. Så den fick vara med för att piffa fotot lite.

Till min nya blå Calipso compact har jag fått ett användningsområde. Av diverse skäl så ska min dotter strukturera sina kvällar efter skolan med div. "sysslor" Så tillsammans skriver vi dom olika sakerna, som jag sedan bockar av när det är gjort. Har även satt in några to do listor. 
Men jag stod inte ut att sitta där och skriva på filofax tråkiga sidor! Så dottern gick med på lite washitejps dekoration, puh vilken tur.Så nästa veckas spartanska dekorering ska jag fota och visa er resultatet.
/Cina

Inga kommentarer: