lördag, maj 16, 2015

Snällaste maken ever!

Min man är den snällaste och omtänksammaste som finns!
Var i stan en dag och dom hade fortfarande rea på skinn filofaxerna i bokaffären. Maken frågade om jag köpt någon och jag svarade att jag varit en duktig flicka och inte köpt någon. Dagen efter frågade han mig om där var någon speciell jag gillade och vad den kostade. Sen gav han mig pengar och sa "åk du in och köp dig en filofax" Happy wife = happy life haha. Där var inte så många kvar men där var ännu en original jag gillar. Så det blev en Original personal i patent black. Jag har ju inga svarta filofaxer utan alla är i gladfärger. Den här enkla snygga och lyxigt blanka blir en bra balans i min filofax familj.

Köpte även ett 3 pack Moleskine anteckningshäfte. Är väldigt sugen på en Fauxdori så jag tänkte skära av blocken 2 cm på bredden så det blir samma mått som Midoriblocken.  

Och bara se hur snygga nude och den svarta är tillsammans. Man blir bara kär när man ser det :)
Min nude använder jag som min dagliga go to filofax och den svarta tänkte jag ha till pocketletter saker. Tex när jag skickat och fått. Mina pals adresser och vad dom gillar. 

När jag fick den svarta så sålde jag min orange Calipso, så den har kommit till ett kärleksfullt hem hihi.

/Cina - mamma till 10 filofaxer.


Inga kommentarer: