onsdag, mars 18, 2015

Nya dividers till min A5


Har inte fixat till min nya Original A5 än så jag tyckte det var dags att göra dividers. Men jag hittade inget papper i min samling som jag gillade. Så jag surfade in på Etsy, där kan man roa sig i flera timmar. Då hittade jag dessa underbara pdf filerna så jag köpte dom på direkten. 
Jag har ju två av stämplarna så jag föll direkt för dessa. Och äntligen har jag fått rätt på min skrivare som vägrat skriva ut blå, gröna och svarta färger. Och än en gång var det Clas Ohlsons usla bläckpatroner som ställt till det. Så fort jag tog bort den svarta som jag köpt på Clas O så fungerade skrivaren som en klocka igen. Hade redan varit och fått en ny pga skrivaren slutade funka när jag satte in den nya. 
Har alltid köpt mina patroner på Ink66 i flera år. Men nu saknade jag en svart så jag fick akut åka och köpa en. Nej tack Clas du får behålla dina dåliga patroner för dig själv. Så mycket papper och färg som gått åt till detta!! För andra gången!

Jaja ordningen är återställd så nu har skrivaren och lamineringsmaskinen gått varma.
Kan tillägga att där är något fel på lamineringsmaskinen också. Men där får det nog bli en helt ny så får denna gå i pension, typ på tippen!

Två inlägg på samma dag, inte dåligt!
/Cina

Inga kommentarer: