söndag, mars 15, 2015

Lite diverse shopping, ett riktigt haul inlägg!

Tänkte göra ett shopping inlägg, själv älskar jag att titta på vad folk köpt för nytt och hauls på youtube. Ibland är det väl så att det blir ha-begär och man bara måste köpa saker man sett på diverse ställen hihi

Dom här söta stämplarna tipsade min kära vän Diana i en fb stämpelgrupp. Och jag blev kär direkt i dom små söta elefanterna så jag slog till. Men när jag skulle betala dom så sa säljaren att dom var redan betalda åt mig!!! Det var finaste Diana som köpt dom till mig i födelsedagspresent. Hon är en sådan omtänksam och gullig tjej - love u Diana!

Här är en beställning från Cilin papers. Det är ett PL mini kit "love notes" och det var så himla fina PL kort och matchande dekorationer. Sen är det Simple Stories 12x12" pappers kit. Bara älskar färgerna! Clipsen är från samma serie. Men jag blev så himla besviken på dom för jag trodde det var metall eller hårdplast. Men tyvärr var det inte det utan det var papper. Hade tänkt använda det i filofaxerna. Köpte även lim, en antistatkudde och en sån jätte fin dies "Hugs" glömde fota den men den kommer på en bild från mitt pocket letter.
Idag blev det lite shopping på Systrarna Greene. Cirkelstickers i kraftpapper, 3D kuddar och smal washitejp. 3 små rullar för 9 kr kunde man ju stå ut med ;) På TGR blev det 3 pack washi, har redan dessa men jag älskar den vita tejpen med djur. Blev överlycklig att hitta blixtlåspåsarna igen. Dom har varit slut i varenda TGR butik jag varit i. Rekommenderar verkligen dessa. Tre stycken för 30 kr, dom är suveräna till all möjlig förvaring. Jag har redan några där jag har mina smala washi, en till stickers, en till sticky notes och en med alla spillbitar i cardstock och mönsterpapper. Känner mig väldigt nöjd över mitt köp. Billigt och användbara saker som inte kommer att ligga och damma. 

Älskar dessa underbara Projekt life kort!! Det är ett mini kit från Heidi Swapp "gold foiled" Både små och stora kort samt matchande guld dekorationer. Nästan så man blir sugen att böra med Projekt life. Men känner jag mig själv rätt blir det en dyr historia om jag börjar med det. Så jag håller mig till tanken att jag skulle använda dom till Filofaxerna och till kort.

Fast bästa köpet gjorde jag i lördags! Min man var snäll och körde mig till konstnärsaffären Drewex i Malmö. Så där blev 20 härliga Copic pennor till "samlingen" Har nu 106 stycken och är rätt nöjd med dessa. 

Där fick ni se vad jag köpt den senaste tiden!
/Cina


Inga kommentarer: