fredag, maj 28, 2010

Studentkort på beställning


Fick en beställning på ett studentkort som skulle ges till en tjej som gått conditorutbildning. Mums, varför är det ingen av mina barn som blivit det ;)

I några gamla gömmor hittade jag den här hÄnglastämpeln och den passade ju perfekt!
En skylt, hmm tror det kanske kan vara magnolia, hittade jag i samma gömma. Där ska stå datum på skylten.
Kockmössan tyckte jag påminde om en studentmössa så det fick bli en blå rand. Resten av mössan har jag fyllt med Frosted Lace stickles. Har använt 3D lack på rånen på cupcaksen. Den ena muffinsen sitter på 3D kuddar. QK bokstäver till namnet och så lite blommor som jag piffade till med Stardust stickles.

Hoppas tjejen gillar sitt muffinskort :)
Njut av helgen, hoppas vi får massor av SOOOOL!

1 kommentar:

frubards pysselkök sa...

Du är påhittig du! Tycker att kortet blev superläckert!

Det kommer snart ett lååååång mail till dej.

Kramar i massor från // Kikki