torsdag, maj 06, 2010

Pysselkväll & Virkprojekt


Igår hade vi släktpysselträff igen, ÅH vad roligt vi har varenda gång. Pratprat, skratt, skratt och så lite pyssel på det :)
Och så jag fick mina underbara Sweet Peas stämplar, monterade dom direkt jag kom hem. Men oj så svåra att färglägga! Men det är bara att öva och öva ;)Ska ju göra lite DT grejer med dom så då måste det ju bli så fint som möjligt :)

Fick ett sådant fint Post-it block av min kusins vän, Anna. Jag blev så glad och rörd att hon gjort ett till mig, för vi har bara träffats en gång innan. TACK Anna :) Och så hade hon en liten kurs med oss "tanter" så vi kunde lära oss göra sådana också. Imorgon lägger jag upp bilder på både Annas och mitt egna block.

Av Anna köpte jag också en STOR scrapväska, men dom var elaka mot mig och sa att väskan var större än mig ;) Och så fotade dom elaka människorna mig och min väska :D
Får väl fota väskan imorgon och lägga upp den här så ni får se hur fin den är!!

Nu kan jag avslöja mitt virkprojekt som nådde fram idag. Det är en poncho till Mosters lilla prinsessa :)För några år sedan virkade jag en rosa till min dotter och hon har använt sin jättemycket. Skönt att ta på sig en sval sommardag :)
Nu ska jag återgå till mina stämpelmotiv och svära lite över detaljerna ;)
/Cina

Inga kommentarer: