onsdag, maj 26, 2010

Morsdag och en låda




Här kommer ett kuvert jag scrappat till min kära mamma. Tyckte det blev riktigt fint, förutom hur 17 knyter man en rosett så den blir sådär stilig och perfekt? Äsch det får vara så, för inuti ligger där ett presentkort från kusinbutiken Syzzla. Och då glömmer hon nog den konstiga rosetten ;) Idén och beskrivning hittar ni HÄR!

Sen har jag altrat färdigt min låda som jag ska ha mina Decosquare´s i. Bra att förvara färdigskuren cardstock och mönstrade papper. Har en likadan fast i mått som passar ATC, så den blir nästa projekt.
Den färdiga lådan är en trälåda med måtten 27x12 cm. Finns i tre-pack på Slöjddetaljer.

Nu ska jag ta itu med swapen till Tantklubben, denna gång med temat "färdmedel" Skojigt skojigt :)

3 kommentarer:

Annie sa...

Å, så fina, Cina! :) Kram!

frubards pysselkök sa...

Ååååå så fin ask! Önskar att jag hade lite av din blick för att göra så fina alster.
Och rosetter... Det är inte lätt!

Kram // Kikki

petrasart sa...

What a great box...I love it!!!