söndag, maj 23, 2010

Kort & ATC



I vår "Tantklubb" har vi haft en ATC swap med temat "Svenska Ordspråk"
Här är mitt bidrag som min mamma fick. Ordspråket lyder "Dålig hantverkare klagar över sina verktyg" Hehe visst var det svårt att gissa, det klarar nog inte min mamma att lista ut :D

Så är det ett beställningskort till en 13-årig tjej som är mer åt det tuffa hållet och gillar rosa och svart. Jag blev riktigt nöjd med det och tycker det är rätt coolt :)Den rosa cardstocken är med lite mer rosa och lackade prickar. Det blanka bakom motivet är från ett 30x30 overlay ark. Första gången jag använder Overlay och ändå har jag haft arket i några år. Bättre sent än aldrig ;)Stämpelmotivet är Cherry Pie som jag sedan färglagt med PM pennor.

Nu håller jag på att altra en trälåda som jag ska förvara min DS i, sen blir det även en matchande låda till mina ATC.
Ha en fin söndag!
/Cina

Inga kommentarer: