torsdag, mars 29, 2007

Två ATC




Två fé ATC till ett byte.
/Cina

7 kommentarer:

Anonym sa...

Superfina atc vännen!!
Kram Annelie

Anonym sa...

Vad fina kort du gör,jag vill åxå kunna göra så fina.
Jag har i allafall fått en hel del inspiration här på din blogg.
Tycker att det är svårt att göra fina LOs,jag vill ha dem ganska enkla men ändå intressanta.
jag väntar på leveranser från 3 olika ställen på papper och andra prylar.Som nybörjare så har jag inte hunnit skaffat så mycket matrial än.
Jag skulle vilja ha en vattenfast stämpeldyna,kan du tipsa mig om någon bra?
Ha en härlig dag!
*Kram*

Anonym sa...

Sååå söta ATC
Kul att se att du pysslar, själv har jag ingen större pyssellust just nu.
Kram Cia

Anonym sa...

Underbara ATCer, Cina!!! Jag har mejlat dig :)
kram Gunnel

fridakarolina sa...

Så otroligt söta ATC:s, har sett de "på riktigt" idag när träffade min mamma Gunnel. Superfina och vilka söta stämplar!

Mindi sa...

Heeeej!

Allt väl? Jag hoppas det. :)

Åh vilka otroligt söta féer som du har på några kort. :) SÅ himla söta! Och underbara kort... som alltid.

Stor kramis!

Annika kort & gott sa...

Du är så bra på det här med ATC, själv får jag inte till några alls. Fe´n på den översta ATCn är så himla söt, var hittar man stämplar i den stilen?!
kram Annika