torsdag, mars 15, 2007

Stickleslover

Just nu är jag inne i en stickles period - det ska vara glitter på typ ALLT ;) I love stickles !!!
Här är ett kort med min nya presentstämpel Tilda på moln, samt en stämpel som jag bara "måste" ha från Forma Hantverk. Blev så nöjd med cirkeln så jag fick beställa en kvadrat också. Bra ursäkt för att shoppa va? Kortet skickas till NÅGON under helgen :)
Har fotat med nya kameran och än har jag inte hittat riktigt rätt bland finesserna. Så ha förbarmande över en nybliven kameraägare!

Idag snoras det och hostas - det tar aldrig slut *suckar tungt* MEN ... 7 rökfria dagar är avklarade *stolt* Så jag hoppas det hjälper till att jag ska bli frisk. Nu är jag snart inne på min 6:e sjukvecka :(
Ha en bra kväll tjejer!
/Cina

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glitter??? Var det inte glitter som absolut inte fick komma innaför dina dörrar för ett tag sedan :-)
Glitter sätter en speciell prägel vännen!
Kram Carina PS: Vackert kort!!!

Lotta sa...

Vilket gulligt kort! Jag håller med dig - glitter är en himla bra -uppfinning :-)

Och när det gäller rökstoppet så kan jag bara fortsätta att säga -
HEJA HEJA HEJA

Kram ´L8

Liz sa...

Du är så superduktig som inte rökat på en hel vecka *ler stolt*
Och det där med Stickles, hmmm ja jag är oxå helt addicted ;)
Puss

Sanna F sa...

Åååååååå vad sött!!!
Japp stickles är snyggt funkar på ALLT ; )