lördag, mars 17, 2007

Det kom ett blombud























Idag är det en riktigt HEMSK dag !!! Röksugen är jag och jag har varit på apoteket och fått en TREDJE kartong med rökplåster, för dom andra två paketen fastnade inte plåsterna runt kanterna. Så några har ramlat av och några har bara suttit fast halvdant. Och då blir inte dosen nikotin rätt och så blir man ju röksugen. Och så är jag är sur på min Älskade :(
Ja idag är Cina på stridshumör - och nu är det bäst att alla håller sig undan !! *muttrar och fräser*
Men så ringer det på min dörr och när jag öppnar så får jag en bukett blommor och en liten chokladask !!! Tänk just i det perfekta läget när man både vill mest dööö eller röka så dyker det upp en ängel från Sajbern som tänker på mig !!! Tack GULLIGA rara Annika !!! (http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/) Du gjorde verkligen den här dagen VACKER för mig !!! Ja där stod sura Cina i köket med tårfyllda ögon och tittade på dom vackra ROSA gerberna - tänk att du kom ihåg det Annika :)
*kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar kraaaaaaaaaaaaaaaaamar i tonvis*
/Cina

1 kommentar:

Annika kort & gott sa...

Så himla roligt att jag kunde överraska på denna hemska dag. Visst kommer jag ihåg att du gillar rosa gerbera gumman.

kram på dig
Annika