lördag, mars 17, 2007

Mer vänskap ...


För att gnugga in att jag inte ska vara sur utan skämmas när jag har så fina vänner så vill jag visa vad som kom med posten igår!! Ett sånt jättesöt kort med mina favvidjur katt och kanin på och en blomstercheck som jag kan pigga upp mig med en vacker vårblomma i min surhet.
Åh tack snälla rara gumman - du är en av mina äldsta och fina vänner i Sajbern! Och jag hoppas verkligen att både du och jag är friska snart efter den där eländiga influensan som däckat oss
"tanter" Jag tänker på dig, familjen och ger er allihopa en MEGAKRAM för överraskningsposten :) (
http://blogg.aftonbladet.se/6612)
*KRAAAAAAAAM*
/Cina som borde skämmas ännu mer och vara glaaaad över sina fina vänner!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Härligt med goa vänner som muntrar upp en när det behövs! Kramis!

Paula sa...

Härligt med lite uppmuntran! Du är SÅ himla duktina Cina. Jag är verkligen impad ska du vet!!! det här kommer i sluändan gör så gott för dig!!

Bamsekramar
Paula

Anonym sa...

Kram gumman & så kul att Du blev glad. :)