måndag, juli 27, 2015

Två sidor Project Life

Min dotter har bytt hårfärg - igen! Så efter fotografering fick min nya skrivare jobba lite. 
Skrivaren är en Canon Pixma 7550 och den skriver ut skarpa underbara foto. Tack älskling för bröllopspresenten :) 
Min dotter går sin egen väg, kör sin egen stil så texterna och stickersen passade perfekt till fotona. Den här sidan blev jag väldigt nöjd med, och jag är väldigt självkritisk.

Eftersom det medföljde ett antal "vanliga" 30 x 30 cm plastfickor så scrappade jag en LO på det gamla hederliga sättet. Jag har alltid varit lite nervös för att lämna mycket tomma ytor på en LO. Men här körde jag på och tänk det blev väldigt fint. Fotot är på mitt underbara barnbarn om nu är 16 månader. Jag kallar honom farmors virvelvind :)
Bakgrunden är en Heidi Swapp file folder jag hade i mina gömmor.

Det här med project Life är så himla kul. Men är dyrt också om man vill använda många olika PL kort och stickers.
Men jag får använda dom kort, papper och dekorationer för nu är semesterbudgeten spräckt!
Igår köpte jag något väldigt fint och jag är totalt exalterad whoop whoop.
Kommer i ett inlägg nära dig!
/Cina

1 kommentar:

netha sa...

Jättefina, som vanligt!