söndag, juli 05, 2015

Heidi Swapp Memory Binder är här!

Nu har min Heidi Swapp Memory Planner anlänt! Jag tillbringade många dagar och timmar att googla efter denna. I Sverige fanns det ingen så jag utökade till resten av världen. Hittade den i diverse scrapbook affärer i USA men frakten var hutlös! Till slut hittade jag denna på Ebay. Frakten var även där too much. Men samtidigt så var själva plannern väldigt billig, bara 200 kr. 
CiLinpaper sålde den för 330 kr när dom hade den i lager. Så jag slog till och köpte denna :) Tillsammans blev det lite mer än 400 kr.
Men jag är verkligen glad att jag la så mycket jobb för att hitta den.
Materialet på pärmen är något fejkskinn material. Men den känns ändå inte billig eller för plastig.

Så här ser den ut när man öppnar den. Vit bakgrund med guldprickar, väldigt gulligt och prickar är ju alltid prickar och passar till allt. Men lite trist är det att ringarna inte är guld. För på dom olika dividersen så är där guld på motiven.
På första uppslaget är där plats för två foton. Det finns också en liten plastficka som rymmer två stycken små foto.Där är även en smal månads flik med datum 1-31. I början av varje månad är där denna kombination.

Jag glömde fota månadssidorna, men precis som veckosidorna så är dom odaterade så man kan använda dom när som och vilket år man vill. Det är bara 6 dagar på varje vecka och dagarna går i datumföljd. Men för mitt ändamål gör det absolut ingenting. Rosa och svart är så snyggt tillsammans.
Denna kommer jag inte att använda till att organisera och planera. Utan den ska mer blir som en scrappad "dagbok"

Så här ser det ut när jag börjat dekorera i den. Jag vill inte visa personliga saker så nu visar jag den innan jag börjat skriva i den. Tyckte dom här dagarna blev så gulliga och fina :) 
Jag kommer att börja med basdekoration och kanske dekorera mer efterhand veckan går. beror på hur mycket text jag har att skriva. Veckodagarna stämplar jag med mina VersaMagic Dew Drops och stämplarna är clearstamps från Panduro

Än så länge är jag väldigt nöjd med den och ångrar absolut inte att jag köpte den.
/Cina

Inga kommentarer: