söndag, juli 19, 2015

Roligt på Ullared

I torsdags var jag på Ullared och shoppade på Gekå's.Dottern och jag har sett framemot det hela året. Och som vanligt var det inga köer varken för att komma in eller till kassorna. Men inne i affären, puh så mycket folk! Men det är lika kul att gå där som vanligt. Två ggr var vi på sminkavdelningen så dottern fick stå ut med sin mamma när vi äntligen hamnade på pysselavdelningen.
Så detta hamnade i vagnen och jag känner mig väldigt nöjd :)
Och 10 washirullar för 30 kronor ska man ju inte tacka nej till.
Allt detta kostade mellan 7 kronor och 20 kronor/st. Förutom necessären (som ska användas till pysselförvaring) som kostade hela 39 kr!
Målarboken för vuxna köpte jag dock på Panduro för 89 kronor.

Ja nu köpte jag ju inte bara pysselgrejer, fast det är inte så kul att lägga upp i en pysselblogg. 
Nej nu ska vi packa bilen för att åka på semester, och självklart packade jag ner lite pyssel först hihi
Ha en härlig semester mina kära läsare!
/Cina

Inga kommentarer: