torsdag, februari 05, 2015

Vad gör man med alla dessa kort?

Kort är så roligt att göra, speciellt nu med mina nya Copics pennor. Blir så fint och otroligt bättre än med promarkerpennorna. Meeeen jag fick ett litet missöde, testade några färger hur dom passade ihop och sen fortsatte jag färglägga. Och inte såg jag var testpappret hamnade. Jooo under min klänningsärm :( Min favorit vardagsklänning också, satan i gatan så arg jag blev - på mig själv. Men men gjort är gjort!
Men åter till frågan, vad gör ni med alla kort ni gör???? Samlar ni på hög? säljer ni?
Jag skickar till pysselvänner och till familjen när dom fyller år. Men jag menar hur många kort kan man skicka egentligen. Så nu börjar dom samla sig på hög.
Så här "fint" ser mitt Copics ansiket ut :(

Fiskstämplar från hÄngla, nya söta flickan och ett mönsterpapper med trästjärnor.

Räv, gris, hjort och luftballong stämplar från Lawn Fawn.

Idag har jag gjort några ATC i stället för kort. ATC började jag med för ca 10 år sedan, blev nog själva "inkörsporten" för kort och scrapp. Var med i många olika svenska och internationella grupper på yahoo. Har hundratals olika ATC från hela världen samlade i pärmar . I alla de slag och olika material. Så roligt att gå tillbaks och titta på dom.
Och faktiskt inte det lättaste att göra pga den lilla ytan. 
Måtten på ATC är 8,9 cm x 6,4 cm. och dom passar perfekt i plastfickorna gjorde för samlarkort tex fotboll, hockey kort osv. 

Nej åter till ATC verkstaden!
/Cina


Inga kommentarer: