torsdag, februari 12, 2015

3 kort i bloggen idag.

Det här kortet gjorde jag till en utmaning i en FB grupp. Temat var "Vinternatt"
Bakgrunden har jag gjort med distressdynor och sprejat försiktigt med lite vatten så det blev lite av en droppeffekt. Stämplarna är hÄnglar.

Här är ett kort till mitt fina barnbarn Ian som fyller 1 år nu i mars. Stämpeln är en Magnolia som en väldigt snäll kvinna sålde till mig i en FB grupp. Magnolia är dom stämplar som jag absolut tycker är så otroligt fula. Men den här fåret är ju så himla sött och passar till barnkort. 

Och så har jag ännu ett kort med hÄngla stämpel som jag fick i brevlådan igår. Det här passar ju både till alla hjärtans dag, julkort eller bara-därför-att. Bra med stämplar som kan användas till många användningsområde genom att färglägga, stämpla olika texter och använda mönsterpapper efter den typen av kort man vill göra.

Är så roligt att göra kort nu med Copicpennorna. Och av en händelse så "råkade" jag göra en ny beställning på pennor :) Butiken är engelsk och heter Sir Stampalot. Pennor kostar ca 31-32 SEK, och dom levererar på ca 5 dagar. 

I  morgon ska jag åka till stan och se om Lagerhaus eller TGR har något kul till mina filofaxer.

Önskar er alla en trevlig och romantisk Alla Hjärtans Dag.





/Cina

Inga kommentarer: