tisdag, februari 03, 2015

TRE inlägg samma dag, oj oj

I går skulle jag följa med dottern till doktorn så jag passade på att shoppa lite när jag
ändå var i stan. Brukar inte handla på Panduro, men dom här sötsakerna ville tvungen följa med.
Tags, post-it och tårtblocket kommer från TGR som är en av mina favoritaffärer. Många roliga
saker för liten peng. 
Helt plötsligt fick jag en oerhörd lust till Craft färgade saker efter att blivit så inspirerad
av en tysk tjej i en internationell grupp på FB. Hon dekorerar sina filofaxer i craft, svart och brunt. Otroligt fina saker!!
Konstigt nog så har jag inte craft saker i mitt proppfulla pysselrum. Varför det undrar jag!!
Vet att jag haft när jag scrappade. Kanske dom gått vilse?!

Så nu har jag avverkat 3 inlägg på samma dag. Copic inlägg, shopping inlägg och såklart ett filofax
inlägg!! 

Nu ska jag fortsätta att öva med mina Copics
See you later!
/Cina


Inga kommentarer: