torsdag, september 04, 2014

Nya filofaxen :)

Jo visst sa jag att jag inte skulle köpa fler. Meeeen har gått och tittat och klappat på denna länge. Och så hittade jag den på Kalenderkungen för 150 kr billigare än butiker. Det är en Original i personal size i lila lackat läder. Så jag slog till! Åh vilken läderlukt, lent, blankt skinn och så fin färg. Så nu är den min *happydance*
(obs, den är inte bucklig utan det var så svårt att fota eftersom den är i så blank skinn så det är bara något som skuggat)

Och här är hela min Filofax familj. Nu när man ser alla så undrar man om man är riktigt klok. Men jag älskar dom allihopa. Och som min fb vän sa "vissa samlar på uppstoppade djur" haha kände mig genast normal. Älskar alla de olika färgerna, olika material och strukturerna. Och erkänn visst är det en härlig syn med en hög med filofaxer.
I mina personal ff så dekorerar jag enbart med washi så där är plats att skriva på. I mina A5 där "fläskar" jag på med washi, stickers och annat gulligt.

Oj oj så glad jag är för min fina nya filofax!!
/Cina


Inga kommentarer: