tisdag, september 16, 2014

Snoriga kort



Ja dagens rubrik lät ju lite märklig. Men jag har varit sjuk nästan hela veckan, den manliga sjukdomen FÖRKYLNING. Men eftersom jag är kvinna så överlevde jag :) I helgen firade vi min systerson och systerdotters födelsedagar. Så dagen innan fick jag bråttom att göra två kort. 

Hur gör man ett kort till en kille som fyller 13 år, inte lätt att veta så jag gjorde ett enkelt och snabbt kort i lite mer maskulina papper och färger. Pumpan färglade jag med mina Spectrum Noir markers.

Till flickebarnet som fyllde 8 år var det lättare. Sött och gulligt precis som hon. 
Använde ett gorjuss girls stämpel kit. Bara älskar dom söta rävarna. Och min favoritstämpel från Lawn Fawn med trädmönster. Skulle nog kunna använda den på alla kort jag gör. Hmm blir lite tjatigt kanske. Stämpelmotiven har jag färglagt med mina Spectrum Noir markers.

Idag fick jag mina nya papper och Stickers från Simple Stories. Men det blir ett inlägg lite senare om dom. 
/Cina

Inga kommentarer: