onsdag, september 17, 2014

Etsy köp till min Filofax

Ännu en gång har jag köpt "inserts" till personal filofaxer. Denna gången köpte jag månad på två sidor med Kawaii Kokeshi tema för 2015. Så söta och färgglada är dom. Hade lite problem när jag skulle skriva ut dom (oja jag är mycket oteknisk). Sen är det bara att skära efter linjerna och göra hål i dom. Säljaren heter CuteOrganizing, HÄR hittar du dom i hennes shop. Dessa var download filer i PDF format. Men hon säljer många olika dividers, inserts och annat som är handgjorda av henne.


Mitt första köp var mina "dividers" till min A5. Fint gjorda och bra laminerade och snabb leverans! Och man fick själv välja rubriker och jag hade tur så hon kunde skriva Å, Ä och Ö. 




Andra köpet var Vecka på 2 sidor (WO2P) med uggletema. HÄR hittar du dom.
Nu när jag flyttade in i min nya fina original tyckte jag det var synd att inte använda dom nu när jag köpt dom. Otroligt söta! Nackdelen med att köpa färdiga sidor är att det går inte att dekorera dom för det kan bli lite för mycket. Men washitejp och några stickers funkar i alla lägen :) (rosa post-it är bara för att dölja det som står skrivet)

Just nu har hon stängt butiken tills 22 september.Men hon har pdf filerna till försäljning fortfarande. Sen får ni titta in och se på allt annat gulligt hon gör!

/Cina



Inga kommentarer: