onsdag, maj 07, 2014

Hohooo



Stämplar: Woodgrain backdrops från Lawn Fawn.
Blommor från Hero Art
Dies: Cirkel från Sizzix (tror jag)
Ugglan är en Sizzix sizzlits (som jag jagade över halva världen för att hitta).
Hello, dies från Simon Says Stamp.
"Skak ögon" från Panduro.

Bakgrunden stämplade jag först med brun Versafine, och sen tog jag Distress Ink Pad, Tea dye och gnuggade in över det stämplade mönstret. 
Kortbasen är Bazzil craft.

Det här kortet gav mig nästan ett hjärtstillestånd! Jag har en magnetplattform till min Vagabond som jag använder till alla mina tunna ståldies. Så den använde jag till att stansa ut ordet i det gula pappret och stansa ut det bruna Hello. Glömde byta plattform när jag skulle använda en Sizzix Sizzletdies. Det smällde till i hela maskinen och så fastnade alltihopa. Som tur är finns det en knapp så man kan köra åt andra hållet. Så det gjorde jag och försökte dra ut både plattform och plattor. Plattan sprack på några ställen i kanten och diesen blev naggad. Tack och lov så höll maskinen, halleluja!
Så kan det gå till en kväll i pysselrummet ;)
/Cina

Inga kommentarer: