måndag, maj 12, 2014

Grattiskort med vårtema


Idag har jag gjort ett grattiskort till mina pojkars gammelfarmor som fyller år.
I alla år har jag skickat påskkort, julkort och grattiskort och hon uppskattar vartenda kort. Hon blir så glad och har sparat alla dessa kort. 
Vi har inte träffat henne på många år så jag brukar skriva en rad om hur vi har det :)
Hon har alltid älskat trädgård och natur så jag vet att hon kommer att tycka om det här kortet med små vårplantor och blad.
Material:
hÄnglastämpel
Dylusions bladstämpel
Mönsterpapper från Bo Bunny.
Bladen är stämplade på mönsterpapper som jag sedan klippt ut och limmat på rankorna för att få lite djup i det hela. Flickan är monterad på 3D kuddar.

Ute ösregnar det så det behövdes lite vår i pysselrummet :)
/Cina

1 kommentar:

crafty D sa...

Sååå ljuvligt kort. Kram Di