måndag, maj 26, 2014

Grattis på Morsdag

Mitt trötta lilla barnbarn, Ian

Här är farmors lilla hjärta, finaste i hela världen




Idag har vi firat morsdag med middags hos min mamma och pappa. Och jag har pussat på mitt fina lilla barnbarn. Visst är han sötast i hela världen :)
Min mamma hade önskat sig ett presentkort på Kappahl. Så jag fick pynta den tråkiga påsen med en en hängel. Mamma älskar blommor och magnoliastämplar. Men eftersom jag, hennes dotter hatar dom stämplarna så fick hon den söta vattenkannan flickan. Och ja hon älskar hänglastämplar med :) 
Material:
Spectrum Noir Markers att färglägga med. 
Tag, dies från Tim Holtz.
Mönsterpapper från Echo Park.
Stencil från Tim Holtz.
Texture paste. 
Swirls, en gratis dies från en korttidning.
Blingstenar.
En bit tyg.
Organza band.

Krävs inte så mycket för att piffa upp en present. 
/Cina

Inga kommentarer: