tisdag, maj 08, 2007

Ying-Yang

Idag är det en sådan där ying & yang dag. Både svart och vitt.

Vitt:
Min vinst från Storyhouse kom idag *tjohoo* I love u Jessica & Hella :) Helt underbara saker, magnoliastämplar, knappar, coola stickers, vackra papper och det fina dörrtagssetet. Ska bli spännande att prova :)
Jag fick ett underbart kort från en pysselvän, en cool ATC som föreställer mig *fniss*
och så ett foto på min Älskling - Johnny Depp. Wow jag kan scrappa en LO med "min" Johnny :D
Tack kära vännen!!

Svart:
Kommer precis från Läkaren, lunginflammation igen - ny antibiotika kur, hostmedicin, öka astmamedicinerna *suck* Andfådd blir jag bara jag rör mig och det är jobbigt att andas. Sen blev labbet så glada att dom fick plåga mig lite igen. 3 rör med blod och ett sånt där äckligt näsprov. Ja det är ju tur man kan förgylla deras arbetsdag ;)

Och på måndag ska jag till lungkliniken och göra en CT röntgen. Jag är livrädd, ja inte för röntgenproceduren utan vad dom ser på skärmen. Jag har lovat en pysselvän att tänka positivt så jag är glad över att dom utreder och kollar upp det här så noga. Men väntan på svaret blir olidligt. För svaret ska skickas till min läkare och hon är ledig tills den 21 maj!!! Tur jag har fått nya härliga pysselsaker så jag kan ha lite terapi.

Regnet har vräkt ner hela dagen och det gör ju ingen människa glad. Men bra för min nysådda gräsmatta *s*
/Cina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt att du inte blir av med lunginflammationen.
Skönt att de har sån bra koll på dig i allafall.
Jag kan förstå att det inte är kul att måsta gå och vänta så länge på svaret.Jag håller tummarna för att det går bra för dig.
Dagar med dåligt väder är perfekta pysseldagar och du som fått en massa nytt att sätta saxen i.=)
Sköt om dig!
*Kram*

Karabara sa...

Hej gumman!

Du kommer inte ha tid att oroa dig nu då du har fått så mycket fint från Storyhouse *ler*

Det du får göra är att pyssla, pyssla och åter pyssla för att skingra tankarna lite!

Puss Kram Karin