tisdag, maj 22, 2007

Överraskande PRESENT


Igår kom det ett tjockt bubbelkuvert i brevlådan till mig - från England !?
Genast blev jag helt nervös - hjälp !!! För jag undrade om jag hade beställt något och min senila hjärna hade glömt bort det. Men i paketet låg det ett brev från en tjej som hette Sally.

Hon skrev att jag skulle vara glad över att ha en sådan fin vän som ville muntra upp mig när jag hade det jobbigt. Och det visade sig att det är goa snälla KARIN - som ville överraska mig !!
Tack snälla rara gumman för din omtänksamhet och ditt alltid lika goda hjärta av guld !!!

Det var en liten Kollibri fågel i väldigt tunnt och skirt glas. Och tänk att den hade hållt hela vägen från England till Sverige utan att gå i sönder !!

Att få en sådan överraskande present och veta att någon bryr sig och tänker på en gör mig alldeles rörd. Och jag t.o.m pratade med Karin i telefon igår - det ni !!! :) Bra övning för min sociala fobi *gör segertecknet*
Love u gumman!! Hoppas jag kan göra dig också glad *ler*
/Cina

1 kommentar:

Annika sa...

Men så fin, och så snällt av henne! Förstår att du blev glad! Kramis!