fredag, september 25, 2015

Pysselleverans - Haul

Idag var min postlåda proppad! Är så tacksam när vår postkille försöker få plats med saker i min brevlåda så jag slipper gå och hämta ut det på vårt postställe.
Och idag hade han lyckats proppa ner en låda och en stor bubbelpåse - whoop whoop


Först ut var lådan från Studio 29 Design i USA.
Äntligen lyckades jag hinna med att köpa deras Take 10 kit. Dom säljs ut samma dag dom läggs upp i deras shop. Så jag har aldrig lyckats köpa dom, men varit så nyfiken på dom.
Inpackat i fint silkespapper.
Jag köpte två kit, och det första är pocket kitet.
Många fina PL kort i härliga färger. Och kaffemugg kortet är definitivt mitt favoritkort.
Man fick alla korten, plus ett litet clearstamp kit och en jättesöt Flair.

Andra kitet är Glam Bag. Det innehåller två stickersark, en hel hög med die cuts, Enamel dots ,litet clearstamp kit. Washitejpen köpte jag utöver och den kostade 2,99 dollar. 

Take 10 betyder att varje kit kostar 10 dollar. Så två kit, washitejp plus frakt gick på 34,99 dollar. Trist med så dyr frakt 12,99 dollar. Men jag ville så gärna ha dessa kit så det är bara att betala och se glad ut :) 

Nästa leverans är från Sirapiparis.se 
Egentligen ville jag bara ha Amy Tangerinestämpeln. Men man var tvungen att handla för minst 250 kr. Men så upptäckte jag dom underbara papperna!
Stora arket till vänster är från Glitz och är ord och bokstäver i halloween tema (i love halloween) Ett ark puffy stickers från American Craft. Två 6x6" paper pads från Jillibean Soup, helt underbara papper. Är så glad jag köpte dom. Och så var det Amy Tangerine stämpeln Cut and Paste.
Älskar webbutiker som ger presenter!
Här fick jag en jättefin washitejp med glitter samt ett 30x30 ark där man kan skära ut olika journalingkort/PL kort. Jättefint!

Är väldigt nöjd men min stora pysselleverans.
Man får så mycket pysselglädje och inspiration när man fått en sådan här härlig leverans.
Så nästa vecka ska här pysslas morgon-middag-kväll!
/Cina


Inga kommentarer: