tisdag, september 15, 2015



Jag har köpt mig ännu en Color Crush Planner, japp en till!
Jag som tyckte när jag såg den för första gången att den såg så plastig och billig ut. Men jag erkänner att jag bara älskar den där "plastiga" fluffiga plannern i guld som jag köpte på Panduro.

Min dotter som har skrattat åt mig nu i 2 år och tyckt filofaxer är fjantigt och dekorera är så löjligt blev förtjust i min Color Crush. Den är mycket snyggare än Filofaxer tycker hon.
Och jag som är en mycket snäll mamma, köpte en åt henne.
Så det här är hennes Color Crush i färgen Skye Blue.
Jag är ingen älskare av blått, men den här har otroligt fin blå färg.
Och vet ni vad, jo hon satt och dekorerade med washitejp när hon fått den.
HA säger jag bara, så fjantigt hihi.

Som sagt så har jag köpt en Light Teal av en tjej i min Filofaxgrupp på FB
och under tiden jag ivrigt väntar på den så har jag dekorerat och piffat upp en av mina inserts i min Midori TN.


Den här papperskollektionen är min absolut favorit kollektion. Bara älskar den! Den heter "Sweater Weather" och kom 2014 från Simple Stories.
Det söta gemet högst upp har jag fått av en pocketletter pal och stämpeln kommer från Lawn Fawn.

Nu håller jag tummarna att min Color Crush kommer den här veckan. Då återkommer jag såklart med bilder.
/Cina

Inga kommentarer: